-.-''

Detta börjar bli irriterande! Alla säger att dom är tjocka dom måste gå ner i vikt sen börjar dom fråga mig om jag tycker att dom är feta. Sen lägger ni ut bilder på Internet med bara bh på på er och säger jag är så fet!! Det är likadant med dom som säger att dom är fula varför lägger ni ut bilder på er själva om ni säger att ni är fula/feta och ni säger att jag önskar att jag såg ut som dig eller som henne hon är perfekt! Men ingen är perfekt liksom alla har alltid något komplex över sig själva. Va istället glada över eran kropp!! den är vacker på sitt egna lilla sätt! Och sluta gnälla över er själva ni får bara dåligt självförtroende.
Ni kanske tycker jag är lite töntig nu men jag höll på så hela tiden innan jag skaffade en ''bra bok'' där skrev jag ner saker som jag tyckte va bra om mig själv, Eller sätt lappar på eran spegel där det står bra saker på!
Jag är inte helt nöjd med mig själv det är ingen tex Alexandra ''kissie'' hon säger att hon är skit snygg och allt är perfekt men varför bantar hon hon då?! Så var nöjda istället!
Jag kände att jag var tvungen att skriva om detta ..

Kommentarer
Postat av: My Beauty Secrets

tack så mycket tjejen :)

2010-12-01 @ 17:14:32
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/
Postat av: Giz

man ska vara nöjd med sig själv:) men ibland har man ju självklart dagar då man inte känner sig snygg för 5 över (för mig är det under mensen, då känner jag mig inte alls så pretty). Jag är ganska nöjd med mig själv trott övervikt:) Man ska hitta dem bästa sakerna med sig själv och glömma dem dåliga.

2010-12-01 @ 18:17:04
URL: http://SweGizmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0