svar på frågestunden =)

Hur gammal är du och tycker du att du är snygg?

Jag är 14 vintrar, Jag kan tycka att jag är snygg ibland men ibland inte.

Vilken kändis skulle du vilja vara för en dag? :)

Jag skulle nog vilja vara Jessica Simpsons.

Tkr du att du själv e snygg och söt, eller tycker du som många andra att du e en i mängden?

Asså ibland kan jag ju tycka att jag är snygg och ibland inte.
hur känns det att ha sex?

Det får du ta reda på själv :)

vilken va din första kärlek och när fick du din första riktiga tungkyss :D

Min första kärlek var nog när jag gick i femman vi var tsm i ett år, Tungkyss i femman(:

vad fick dig att börja blogga?

Det var nog sarah tjulander.

vad fick dig att börja blogga?,är det nån speciell blogg nu ispireras av?

Sarah tjulander på båda frågorna

vad gillar du mest godis eller glass ?

Godis helt klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0